Alege tara de destinatie!

Calitate

Urmarim intotdeauna imbunatatirea calitatii si satisfactia clientilor nostri. Aceasta imbunatatire vine printr-un angajament constant pentru excelenta atat la nivelul controlului intern al calitatii cat si al serviciilor oferite clientilor.

Increderea in reteaua Interflora este exprimata si prin competenta fiecarui florar afiliat, selectat in conformitate cu standardele specifice de calitate si procesele sistemului de comanda si livrare.


     
 Garantia noastra include:


  • Livrarea comenzii direct de catre florar
  • Calitatea si prospetimea produsului
  • Livrarea in ziua dorita
  • Publicarea pretului pe site

Interflora garanteaza profesionalismul afiliatilor sai si calitatea serviciilor oferite. In cazul in care serviciul furnizat nu este in conformitate cu asteptarile clientului, acesta poate face o sesizare in termen de cinci zile de la data livrarii pe email-ul reclamatii@interflora.ro. In termen de cinci zile clientul va primi raspunsul la sesizarea trimisa. Interflora mentine o legatura directa cu clientii sai pentru a-si imbunatati permanent serviciile.

 

 

 
  
  
 


Acest efort se traduce in mai mult de 300.000 de buchete de flori livrate in fiecare zi in intreaga lume, 24 de ore din 24, rapid si precis.

Clientii aleg florariile care afiseaza logo-ul deja celebru in toata lumea si acesta este motivul pentru care florariile doresc sa se afilieze marcii Interflora: importanta internationala, cresterea cifrei de afaceri, cresterea numarului contactelor, reducerea costurilor de publicitate.