Alege tara de destinatie!

Conditii generale de vanzare

Catalog on-line

De pe site-ul www.interflora.ro puteti cumpara flori, plante si articole pentru cadouri. Produsele de pe site-ul www.interflora.ro, difera in functie de tara de destinatie. Unele produse necesita mai mult timp pentru livrate.

Toate buchetele si aranjamentele florale Interflora expuse in catalog sunt realizate de florarii Interflora, folosind flori si plante de calitate.

In unele cazuri, produsul livrat poate diferi usor de reprezentarea din imagine in ceea ce priveste forma sau culorile, deoarece fiecare florar Interflora se distinge prin propria sa sensibilitate creatoare si experienta, sau poate folosi un produs sezonier care este supus schimbarilor naturale.

In consecinta, fotografiile au valoare ilustrativa.

 

Comanda

Dupa ce ati ales tara de destinatie, orasul si data, puteti alege produsul care se potriveste nevoilor voastre, dintre cele propuse de florariile noastre.

Aveti posibilitatea sa adaugati o felicitare cu un text in caractere latine, cu lungimea maxima de 255 de caractere, care poate insoti produsul selectat.

Introduceti cu atentie datele destinatarului si toate informatiile necesare pentru a inregistra cu succes comanda.

Pentru a finaliza comanda, va trebui sa furnizati datele personale necesare pentru facturare, din care unele sunt optionale. Puteti opta pentru modalitatea de plata preferata de dumneavoastra, alegand una dintre variantele disponibile:

  1. card de credit on-line: pur si simplu introduceti datele cardului dvs. (tipul de card, numarul, data expirarii si daca este necesar codul de control). Garantam cel mai inalt grad de siguranta pentru tranzactiile bancare.
  2. PayPal: PayPal este modul rapid si sigur pentru a cumpara on-line, cu doar cateva clicuri, fara a divulga informatiile financiare catre Interflora Romania. Tranzactia este intre cumparator si PayPal si datele referitoare la cardul de credit sunt procesate exclusiv de PayPal pentru controalele necesare si pentru a autoriza plata on-line. Interflora Romania, va administra numai detaliile cumparatorului (nume, prenume, adresa, etc. ) adica doar datele necesare emiterii facturii pentru achizitia efectuata si gestionarea livrarii buchetului floral la adresa destinatarului indicata in comanda.

 

Pret

Pentru catalogul national costul fiecarui produs include TVA-ul si livrarea. Pentru catalogul international costul fiecarui produs nu include livrarea. In costul total sunt incluse si comisioanele pentru platile prin card de credit.

Pentru livrari in strainatate, costurile de livrare vor varia in functie de tara de destinatie. Preturile florilor sunt supuse unor fluctuatii sezoniere. Pentru unele articole puteti alege o alternativa la pretul propus, un pret la alegere, in cazul in care doriti acelasi model de buchet floral, dar cu un numar mai mare de flori.

In cazul in care beneficiarul refuza, fara un motiv intemeiat, florile livrate de florarul nostru, acesta va avea dreptul sa fie platit integral pentru livrarea facuta.

 

Livrarea si conditiile de livrare

Livrarea florilor se poate efectua numai in timpul orarului florariilor afliliate Fleurop-Interflora.

Garantam livrarea comenzii in Romania, in aceeasi zi, pentru comenzile primite inainte de orele 17:00, de luni pana sambata si inainte de orele 15:00 in zilele de duminica, in timp ce pentru strainatate este garantata livrarea in aceeasi zi si in timpul orarului florariilor, in functie de fusul orar.

 

Exceptii:

  • Comenzile pentru sarbatori: Avand in vedere volumul livrarilor preconizate de sarbatori sau in zile speciale cum ar fi Ziua Indragostitilor, Ziua Femeii, Pasti, Ziua Mamei, Craciun, Anul Nou, comenzile pot fi livrate cu o zi inainte sau dupa data sarbatorilor.
  • Nu efectuam livrari in: campinguri, baze militare, pe nave, in porturi sau aeroporturi.
  • Pentru livrarile care urmeaza sa fie efectuate la bordul navelor, in aeroporturi, hoteluri, statiuni turistice, campinguri, scoli, spitale, centre de relaxare, biserici, cimitire si in general, in toate locurile in care nu este posibil sa se livreze cadoul floral direct destinatarului, se impune ca florile sa fie livrate personalului autorizat. Livrarea este considerata efectuata in mod corespunzator cand persoana desemnata sa ridice comanda va semna de primire. In cazul absentei destinatarului, curierul va lasa o carte de vizita, incercand sa contacteze destinatarul mai tarziu prin telefon. In cazul in care curierul nu reuseste sa contacteze destinatarul, acesta va comunica imposibilitatea de livrare si noi va vom informa.

 

Programul de livrare

Livrarea la o anumita ora este garantata numai in cazul in care a fost convenita cu cel putin doua zile in avans cu departamentul Serviciu Clienti la infoclienti@interflora.ro. Orarul de livrare este garantat doar pentru funeralii.

Va rugam sa ne contactati pentru comenzi speciale sau pentru mai multe informatii.


Adresa corecta a destinatarului

Va rugam sa verificati daca adresa si numarul de telefon indicat este corect si complet. Noi nu ne putem asuma nicio responsabilitate pentru intarzierea sau imposibilitatea livrarii din cauza informatiilor incorecte sau incomplete.

Pentru a permite florarului sa livreze comanda la timp si fara probleme, ar trebui sa furnizati urmatoarele informatii suplimentare:

  • In cazul in care buchetul este trimis la spital, va rugam sa indicati sectia si numarul salonului.
  • In cazul in care este trimis la un hotel, va rugam, daca este posibil, sa indicati numarul camerei si numele sub care destinatara sau destinatarul este inregistrat in hotel ( grup, soti etc);

Pentru cererile de livrare in tari straine, pentru executarea corespunzatoare a comenzilor, va rugam sa indicati, de asemenea, un numar de telefon local, al destinatarului.

 

Confirmare comanda

Pentru fiecare comanda veti primi in cateva minute un e-mail de confirmare care contine numarul de comanda si informatiile detaliate cu privire la produsul achizitionat, pretul, data livrarii si adresa expeditorului si a destinatarului.

Daca nu primiti o confirmare a comenzii, va rugam sa contactati serviciul clienti.

 

Garantie

Va asiguram, datorita unei retele de florarii atent selectate, ca toate comenzile sunt realizate cu competenta si calitate si ca florile si compozitiile vor fi livrate in stare proaspata. Garantia noastra include:

  • livrarea produselor comandate
  • calitatea si prospetimea produsului
  • livrarea in ziua dorita
  • pretul publicat pe site-ul web

Pentru orice nelamurire sau reclamatie va rugam sa ne contactati prin e-mail la infoclienti@interflora.ro, in nu mai tarziu cinci zile de la data livrarii.

Comenzile sunt efectuate numai de catre florarii afiliate companiei Interflora Romania.

 

Procedura de cumparare

Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe www.interflora.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:
- identificarea si alegerea produselor;
- inregistrarea dvs. ca utilizator al www.interflora.ro;
- efectuarea platii produselor;
Plata se efectueaza on-line iar costul final va contine pretul produsului comandat cu TVA inclus, si, daca este cazul, pretul livrarii. Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.interflora.ro sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.
Pentru ca livrarea sa se efectueze in cele mai bune conditii, atunci cand completati datele beneficiarului asigurati-va ca acestea sunt complete si corecte. In cazul in care nu ne puteti furniza adresa completa sau numele complet, va rugam sa ne anuntati telefonic sau prin email. Nu ne asumam raspunderea pentru livrarile intarziate cauzate de lipsa datelor complete.
Conform noilor reglementari legale, ORDIN nr. 3769 din 23 decembrie 2015, incepand cu 01.10.2016 toate facturile trebuie sa contina toate datele de identificare, astfel clientul este obligat sa completeze toate campurile obligatorii din pagina de comanda avand optiunea sa bifeze daca doreste ca datele de livrare sa fie preluate ca date de facturare.

 

Cum cumpar

Preturile
Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.interflora.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preturile finale de cumparare pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada.

 

Reduceri aplicate produselor

Reducerile primite prin intermediul voucherelor sunt aplicabile doar produselor florale (buchete de flori si aranjamente florale). Acestea nu se mai pot aplica dulciurilor, sampaniilor, jucariilor si accesoriilor (vaze, cosuri, ambalaje). De asemenea, reducerile nu sunt aplicabile produselor care au livrare internationala.

 

Modalitati de plata

Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: on-line cu cardul sau PayPal.

 

Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut

Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de continut; pot trimite sugestii, idei, pot pune intrebari, pot propune articole sau alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora:
- nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietatii intelectuale;
- nu contine virusi informatici, comunicari comerciale, politice, care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alte forme de "spam".
In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false. www.interflora.ro isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut. Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe www.interflora.ro, transmiteti (in afara cazurilor in care Societatea indica altfel), drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc de comunicare, din orice tara. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe www.interflora.ro, cedati dreptul Societatii de a folosi numele dvs. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati, ca materialele postate nu violeaza niciuna din conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor, ale www.interflora.ro.
www.interflora.ro are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe site. www.interflora.ro nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru niciunul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe site. www.interflora.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.

 

Forta majora

www.interflora.ro, afiliatii sau/si in general furnizorii de produse sau servicii catre www.interflora.ro nu pot fi facuti responsabili pentru nicio intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa www.interflora.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic al www.interflora.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele www.interflora.ro, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia in vigoare.

 

Publicitatea

www.interflora.ro poate afisa in paginile sale reclame la produsele din oferta sa, precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea www.interflora.ro si prin acceptarea Termenilor si conditiilor de utilizare si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.

 

Reclamatii privind incalcarea legii referitoare la protejarea proprietatii intelectuale

www.interflora.ro respecta dreptul la propietatea intelectuala a tertilor. Daca ati observat ca site-ul contine informatii care incalca dreptul acestora la proprietate intelectuala, va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de e-mail: infoclienti@interflora.ro sau sa ne contactati la numerele de telefon afisate.

 

Legislatia aplicabila

Serviciile oferite de societate prin intermediul www.interflora.ro sunt guvernate de dispozitiile legilor romane, cu precadere la Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenii si conditiile www.interflora.ro se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul SC INTERFLORA TRAIDING S.R.L. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre parti se vor supune rezolvarii instantelor judecatoresti competente de pe raza municipiului Bucuresti.

 

Prezentarea ofertei

S.C. INTERFLORA TRAIDING S.R.L. isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site-ul www.interflora.ro, fara o instiintare prealabila. Datele tehnice prezente pe site-ul www.interflora.ro au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Anumite fotografii de pe site-ul www.interflora.ro sunt cu titlu de prezentare si pot exista diferente intre acestea si produsul livrat.

 

Dreptul de retur

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retur.
Jucariile sau vazele si alte produse neperisabile comercializate de Interflora Trading se pot returna dupa urmatoarea procedura:
Procedura de denuntare si retur:

  1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da.
  2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Str Tunari nr 3, sector 2, Bucuresti, prin orice curier doriti.
  3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre www.interflora.ro.
  4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
  5. Coletul trebuie trimis la sediul Interflora Trading in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
  6. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).
  7. In urma intrarii in vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunta la cumparare in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a produsului.

 

Garantia de conformitate

Raspunderea www.interflora.ro pentru lipsa conformitatii produselor comercializate subzista daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 zile de la livrarea produselor.
INTERFLORA TRADING SRL are obligatia de a livra produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, indiferent de forma in care se incheie, verbal sau scris.
Se considera ca un produs este in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
a) produsul corespunde descrierii facute de vanzator si are aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat ca mostra sau model;
b) produsul corespunde oricarui scop specificat solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare.

Produsele comercializate pe site-ul www.interflora.ro beneficiaza de garantie in baza Ordonantei nr. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, daca acestea nu constituie produse perisabile: flori, plante, produse alimentare.
Toate Bunurile comercializate de catre Interflora Trading beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale. Bunurile sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Interflora Trading acorda o atentie deosebita produselor si serviciilor oferite si garanteaza calitatea acestora. Clientii Interflora Trading vor avea tot suportul necesar in cazul dorintei de returnare a unui produs.

 

Anularea comenzii

Comanda poate fi anulata cu cel putin doua zile lucratoare inainte de data livrarii solicitate, indicand numarul de comanda.

O anulare dupa acest termen poate fi acceptata numai in cazuri exceptionale si nu este garantata rambursarea valorii comenzii.

Cererile de anulare trebuie sa fie trimise la adresa de e-mail: comenzi@interflora.ro sau sunand la numerele de telefon: +4032 436 6708 / 0319591.

 

Serviciul clienti

Tel: +4031 436 6708 / 0319591

infoclienti@interflora.ro

De luni pana sambata 9:00 – 19:00

Duminica: 9:00 – 17:00

Interflora Trading Srl

Strada Tunari nr. 3 sector 2

Bucuresti