EFECTUAREA COMENZII ON-LINE | ||
Produsul va fi exact asa cum este in imagine? R. Buchetele florale Interflora prezentate in acest catalog sunt realizate de florarii Interflora folosind flori si plante de calitate. In unele cazuri produsul livrat poate diferi usor de reprezentarea din imagine ca forma si culori, deoarece fiecare florar Interflora se distinge prin propria sa sensibilitate creatoare si experienta. In plus se folosesc produse sezoniere care sunt supuse schimbarilor naturale. In consecinta fotografiile au valoare ilustrativa. R. In cazul in care biletul care insoteste buchetul floral nu este semnat expeditorul ramane complet anonim destinatarului cat si florarului executant al comenzii.
Cum pot sa personalizez buchetul floral? R. Florile sunt produse sezoniere. Din acest motiv, nu este intotdeauna disponibil intregul sortiment. Orice preferinta poate fi indicata in "Instructiuni speciale", dar nu putem garanta executarea ei.
Este posibil sa atasez o felicitare personalizata? R. Procedura de trimitere a comenzii cuprinde completarea unei felicitari care este livrata impreuna cu buchetul de flori. Pot trimite mai multe buchete pin aceasi comanda? R. Da, cosul de cumparaturi poate cuprinde mai multe produse care sa fie trimise aceluiasi destinatar chiar si la date diferite.
Pot specifica o anumita ora pentru livrare? R. Livrarea la o anumita ora este garantata numai in cazul in care ati agreat acest lucru cu departamentul serviciu clienti la infoclienti@interflora.ro. R. Da. Pentru a modifica o comanda trebuie sa contactati serviciul clienti (de luni pana sambata de la 9:00 la 19:00, Duminica 9:00-17:00) la numarul : +4031 436 6708 / 0319591, fiind in posesia numarului de referinta al comenzii, sau puteti trimite o cerere pe e-mail la: comenzi@interflora.ro. Pot solicita anularea unei comenzi? R. In cazul in care doriti sa anulati o comanda trebuie sa trimiteti o solicitare in scris la urmatoarea adresa de e-mail: comenzi@interflora.ro. |
||
MODALITATI DE PLATA | ||
Pot folosi si alte metode de plata (ordin de plata, transfer bancar, plata directa la domiciliu)? R. Plata se poate face prin una dintre modalitatile propuse pe site. In detaliu:
|
||
LIVRARE | ||
Costurile de livrare variaza in functie de locatie? R. Pentru livrarile in strainatate costurile de livrare vor varia in functie de tara de destinatie iar pentru cele nationale pot fi costuri suplimentare doar daca localitatea unde doriti livrarea nu este acoperita de serviciul Interflora.
Cum pot sa stiu daca s-a efectuat livrarea? R. Interflora garanteaza livrarea comenzii la data solicitata si in timpul orelor agreate de deschidere a florariilor. Daca, dintr-un motiv anume, nu a fost posibila executarea comenzii, veti fi contactat de serviciul clienti in momentul in care floraria partenera ne va informa cu privire la problema legata de livrare. Pentru eventualele reclamatii sau solicitari de informatii va rugam sa trimiteti un e-mail la reclamatii@interflora.ro, indicand numarul comenzii.
Ce se intampla in cazul in care destinatarul nu este acasa sau la adresa din comanda? R. Florarul nostru va incerca sa faca livrarea si va lasa o carte de vizita la adresa mentionata, incercand sa contacteze din nou destinatarul prin intermediul telefonului. In cazul in care florarul nu reuseste sa ajunga la destinatar, ne va comunica imediat despre imposibilitatea livrarii iar noi va vom informa prin telefon sau prin e-mail.
|
||
INFORMATII UTILE | ||
Pot face o comanda telefonica? R. Puteti suna la numarul Interflora : +4031 436 6708 / 0319591 si sa efectuati comanda telefonic.
Exista un numar de telefon generic? R. Pentru orice informatii puteti contacta Serviciul Clienti Interflora:
Tel: +4031 436 6708 / 0319591 infoclienti@interflora.ro De luni pana sambata 9:00 – 19:00 Duminica: 9:00 – 1700 Comenzi telefonice: +4031 436 6708 / 0319591 Unde pot gasi lista de florarii Interflora? R. Pentru a afla care este cea mai apropiata florarie Interflora puteti contacta Serviciul Clienti:
Tel: +4031 436 6708 / 0319591 infoclienti@interflora.ro De luni pana sambata 9:00 – 19:00 Duminica: 9:00 – 1700 Sunt florar si as dori sa devin afiliat Interflora, cum pot face? R. Trimite-ne un email pe adresa afiliere@interflora.ro
|
||
MAI MULTE INFORMATII | ||
Este posibila livrarea comenzii si duminica? R. Da, va oferim posibilitatea de a trimite un buchet de flori si duminica de la 9:00 la 17:00.
|